Gradinarit

sâmbătă, 21 decembrie 2013

Decembrie - luna cu multe evenimente frumoase



     Decembrie este luna  cu semnificaţii deosebite pentru  mine. În această lună  am văzut lumina zilei si tot în  decembrie am devenit mama  , aşa ca mai adăugăm două sărbători la cele specifice acestei luni .  Nu suntem genul de persoane care sărbătorim  aniversările cu mult fast ,  ci aşteptam de la cei dragi si foarte apropiati un sincer ,, La mulţi ani ! ''   .  Sunt genul de persoană care nu crede că darurile scumpe cu multe zerouri pe bonul de casă demonstrează cât de mult îl respecţi pe cel aniversat , însă  o urare spusă sincer , scurt reprezintă mult mai mult decât o cutie frumos ambalată .   Nu fac publicitate la serviciu legată de aniversare - nici puiul meu nu face acest lucru la şcoală , îşi serveste colegii cu bomboane aşa cum se procedează de mult timp ,  nu apelează la metode sofisticate  specifice ,, înaltei societăţi '' ( cluburi , party-uri )    -   nici nu aşteptăm marile surprize fiindcă suntem sigure  că cei care ne iubesc  cu adevărat ne vor oferi mult mai mult ,  iubire , sprijin , critică pozitivă - aceste daruri nu pot fi cumpărate si nici înlocuite de bunuri materiale .  Anul acesta am înţeles cu adevarat cine îmi sunt cu adevărat cei mai apropiați .  Nu am fost uimită ca sunt prea puţini , mi s-a confirmat ceea ce doar îndrăzneam să cred - ceilalţi  erau în preajmă mea doar din cauza circumstantelor  , iar eu îi  învestisem prieteni - te mai înseli si la maturitate , unii sunt actori buni si îşi joacă perfect rolul .
    În alta ordine de idei , pregătim Crăciunul  .
    De  Crăciun  am pregătit  cadouri realizate de mine -mici articole vestimentare - pe care  l-am aşezat sub brad  pentru cei care mă vizitează .  Am realizat ornamente în tonul sărbătorii  si    mi-am împodobit casa .
   Joi seara toata familia s-a reunit .  Am pregătit masa , am ascultat muzica  si focul trosnind  sobă si  ne -am amintit de ani trecuţi .  Din    ,, lada  de zestre ''  am  scos   prima  vestuţă tricotata pentru puiul meu înainte de a se naşte  , ne-am  uitat la fotografii de când era micuţă , ne-am amintit de Crăciunul , când  ea avea 10 ani si când ,  echipata în Moş Crăciun  , a venit  sa ne aducă amândurora  daruri cumparate din bănuţii pe care îi economisise din banii de pacheţel .  Atunci am primit cel mai frumos dar de la cel  mai minunat si cel mai iubit Moş Crăciun.
    Acum când scriu sunt secondată de cel mai mic membru al familiei , Oreo , o mâţă jucăuşă de 1 , 9 ani  care  ne  face zilele mai frumoase   .