Gradinarit

marți, 3 decembrie 2013

Unde este iarna ...?


   Calendaristic este iarna , dar decorul indica cu totul si cu totul altceva . Îmi amintesc iernile din copilărie cand construiam oameni înalţi de zăpadă si nametele era în unele locuri de peste 1m  . Acum , deşi este decembrie grădină este încă verde si chiar cu flori . Vremea este primăvăratica . Ma intreb  :  <<  Unde este iarna ?  Am speriat-o asa de tare incat ii este teama sa ne intalneasca  sau ne pregateste o ,, surpriza  '' care ne va îngheţa sîngele ? >>
    Mă gandesc sa-mi ornez casa de sărbători , dar parcă îmi lipseşte entuziasmul . Este oare iarna ?  Mai dau o raita prin gradinuta ...  Calendarul îmi spune ca suntem în decembrie si se apropie Sfîntul Nicolae . Gradinuta îmi spune ca  este un alt anotimp . Mă întîmpina cu flori vesele de trandafir , cu galben de broccoli si mov de petunii .
    Este oare iarna ?

Trandafiri  in decembrie
 
  Gingasele petunii






 Broccoli infloriti  in aceeasi luna