Gradinarit

miercuri, 22 ianuarie 2014

Creatia - revarsarea spiritului

     Aşa cum spuneam  într-un articol anterior mi-am  trasat  obiective precise  pentru acest nou an  , însă  unele  rezultate  ale acţiunilor mele din anul trecut apar  acum ,   bucurându- mă . În octombrie 2013 m-am înscris la un concurs internaţional de poezie . Mi se părea pompos adjectivul ,, internaţional ’’   ;  am avut curajul să trimit  , totuşi ,  patru creaţii aşa cum se cerea la înscriere .            Trebuie să recunosc că nu eram convinsă că textele mele au fost selectate  , deoarece nu le-am modelat , nu am intervenit asupra lor pentru a le face mai expresive . De  fapt  , le-am creat într-un timp foarte scurt , special pentru acest concurs , şi m-am înscris .  Am lăsat gândul să curgă.
   Surpriza cea mare a fost  că , la anunţrea rezultatelor  , m-am regasit pe liste  si că  au fost înscrisi la secţiunea poezie 384 de participanţi din 18 tări ,  după cum anunţă organizatorii . Chiar dacă textele mele nu s-au regăsit printre primele , acestă participare îmi dă curaj să continui să creez  .

    Ataşez  unul  dintre textele înscrise  în concurs :


Pescăruşul


Înalţă-n zbor aripi de dor  ,
de gând înalt triumfător ,
de vis şi ţel de neatins  ,
de un albastru marginit –
de cer , de mare .

În iureşul visărilor
îmi rup de dor
aripi şi mor
în valuri negre de banal  ,
Eu  - pescăruşul orb .