Gradinarit

luni, 6 ianuarie 2014

Relaxare cu ... andrele


   Spuneam într-un articol trecut ca tricotajul mă relaxează .  Pentru ca este o veche pasiune si pentru ca se apropiau si sărbătorile , m-am hotărît  sa ofer celor apropiati cadouri realizate de mine . Consider ca atunci cand ofer un cadou este bine sa-mi pun amprenta , sa inteleaga cel care il primeste ca a fost oferit cu mare drag . Asa ca cu aproximativ o luna inaintea sarbatorilor  am purces la realizarea micilor articole vestimentare .  Usor presata de timp , usor presata de incertitudini - eram ingrijorata ca aceste daruri poate nu sunt cele mai potrivite - am reusit sa le asez sub brad  pana in Ajunul Craciunului .
   Iata cum aratau  darurile mele  ( in aceeasi prezentare ca si precedentele - fara manechin ):


Un bolero pentru mamica





Un puloveras pentru pitica  :