Gradinarit

duminică, 5 ianuarie 2014

Sfarsit de vacanta - inceput de nou an

    Vacanţa de sărbători a luat sfîrşit . Revin cu forţe proaspete la serviciu si cu planuri noi pentru acest an . În casa este linişte ; a revenit singuratatea . Magia sarbatorilor s-a disipat . Păstrez ca semn al sarbatorilor un ornament cu brad si flori .În linişte încercam seara trecută sa trasez direcţii pentru acest an ( linişte în propria-mi casa , însă în ţipetele  în ,, surdina '' ale vecinilor ; din stanga -exerciţii de educaţie <<   Taci ca te calc in picioare  ! >>  , din dreapta   acorduri  de manele - tot trebuie sa ştie tot vecinul ca suntem   ,, manelani'' , melomani nicidecum.
    Cum sunt novice în gestionarea propriului blog ,am  abandonat  ideea stabilirii unor obiective si am încercat sa modific aspectul blogului sa adaug noi gadgeturi . Urletele vecinului si ţipetele copilului erau din ce în ce mai stridente . Trebuie sa recunosc ca aceasta familie are un orar bine stabilit . În fiecare seara ,  în jurul orei  20  .00  copilul are program de plîns , iar tatăl de urlat , fapt ce agita si mai puternic copilul .
     Încerc sa găsesc altceva de făcut - atitudinea tatălui  mă irita .  M-am  retras în bucătărie  , pe canapea încercînd  sa citesc ceva . Mi-am pregătit un ceai fierbinte si am  început  lectura . Încet , încet liniştea s-a aşternut  deplin .  Îmi  putem  relua gandurile . Am putut astfel reveni la planurile mele si am aşternut  pe hîrtie direcţiile pentru acest nou an .
     E dimineaţă acum si este bine . Mă pregatesc pentru reintalnirea cu colegii , urările de început de an -unele spuse din complezenta ,  adevărate truisme ,  altele  din  spuse din suflet - pupicii aferenti  si toate celelalte.
   Sper totuşi ca acest nou an sa-mi aducă sanatate si puterea fizica si mentală pentru a bifa la finalul lui ca realizari toate planurile stabilite acum .






Ornamentul care îmi  aminteşte de  sărbători