Gradinarit

duminică, 26 ianuarie 2014

Viscol , zăpadă şi arome calde din bucătărie


         Nu am scris niciun articol legat de  gastronomie ,  despre   aromele care deseori îmi invadează bucataria .  Nu  consider că sunt un bucătar nemaipomenit care să dezvăluie secrete  gastronomice , însă  poate  o experientă  din bucătaria mea poate fi de ajutor la realizarea meniului unei zile  obişnuite .   
            Cum afară  în acest weekend a fost un vânt năpraznic (  aşa  se întâmplă în Dobrogea ) am avut timp suficient de petrecut  în bucătărie . Am folosit pentru masa de sâmbătă legume   congelate  din gradinuţa mea şi  am avut  ,  încă o dată ,  satisfacţia muncii mele  depusă peste an .

          Pentru micul dejun am pregătit o omletă la cuptor  îmbogăţită cu ardei  , praz , cartofi , brânză  şi smântână  , iar la prânz  o supă de cocoş  cu  fidea  şi ardei umpluţi  tot cu carne de cocoş . Pentru desert am făcut o prăjiturică cu blat de cacao şi cremă cu fulgi de nucă de cocos  şi fursecuri cu fulgi de ciocolată  şi portocală  pentru cafea .  Chiar dacă vremea  a creat probleme – trebuia ca iarna să-şi intre în drepturi şi 
să-şi dezlănţuie  puterea  - a fost  totuşi o zi liniştită pentru noi. 

  
Micul  dejun -masa cea mai importanta 
Va invit  la pranz ...


si la un pahar  de afinata  


Ardeii si  rosiile cherry congelate  au devenit mancare sanatoasa iarna 

Fursecuri pentru cafea 




Rosul  aprins si verdele crud   imi bucura  privirea si îmi colorezeaza  iarna , 
vi le ofer cu drag 



Ghemul  negru intens al familiei care ne descreteste mereu fruntile cu ghidusiile ei .