Gradinarit

joi, 13 februarie 2014

Cardigan tricotat

            Zapada căzuta din abundenţă  şi gerul de săptămânile trecute  ,  m-au făcut să –mi amintesc de Bau-baul meteorologic anunţat în toamnă .  Şi cum din garderoba mea lipsea un cardigan care se impune în perioada hibernală , am purces la ,, andrelit ‘’ . Având ţimp liber la despoziţie    pentru că  mă aflam în câteva zile  concediu   , mi-am  tricotat unul şi iată  cum arată . Este călduros şi nu este greu deloc , chiar dacă este lung.
         Pentru cei interesaţi am folosit 500 g  de acril de origine turcească  care nu se scămoşează  şi andrele de 5 mm .  Modelul ales este unul foarte simplu uşor de realizat fiindcă  piesa vestimentară  trebuia  terminată  în scurt timp  . A iesit un articol care îmi place şi este util şi poate fi purtat atât cu fustă  cât şi cu colanţi .

            Peste  puţin timp nu voi mai putea ţine un  jurnal al  ,,  lucrului  de mână  ‘’ ci voi ţine  unul al activităţilor  de grădină  , aşa   că  mai profit puţin de zilele de iarnă pentru a mă  relaxa tricotând  şi  a mă pregăti  pentru  lunile  destinate  ,,lucrului   de   gradinuţă ’’ .