Gradinarit

duminică, 23 februarie 2014

Ziua de sâmbăta – ziua aluaturilor

            De obicei ,  dimineaţa  zilei   de sâmbătă   este destinată  gătitului   şi  ,, dulcegăritului  ‘’ la   cuptor  .   Aşa că nici ziua de ieri nu a făcut excepţie . Cum produsele de patiserie pot fi realizate în cantităţi ceva mai mari  ( şi nu  necesită   timp  mult  pentru a le face ) decât cele de cofetărie  , am purces la frământat .
             Vă prezint o reţetă  de cornuleţe  fragede , uşor de realizat  ,   economică   şi care poate fi făcută şi în perioada de post .   Un pachet de margarină ,   10 linguri apă , 12 linguri ulei , cacao , drojdie cât o nucă şi făină  cât cuprinde .  Eu le-am  umplut cu rahat ,dar  pot avea  diverse umpluturi  fructe ,  nuci , gemuri . Din această  compoziţie iese o tavă de cornulete de cuptor de aragaz .   
            Dacă tot  am început dimineaţa cu aluat , m-am gândit să pregătesc şi o tavă   de pizza   ,  însă   coca pentru blat fiind prea multă  am făcut şi nişte brânzoaice  trandafir . Prezint în continuare dovada a celor scrise mai sus . Sper să vă placă ceea ce veţi vedea . 

Cornulețele înainte de coacere 






Pudrate  si pregătite de poza . 





Pizza  ,, cu de toate ''

 Va ofer un trandafir sărat .