Gradinarit

marți, 6 mai 2014

Mic- dejun vegan

     
           Dragi mei , va invit  la un mic-dejun plin de vitamine , de prospetine si foarte , foarte gustos !  Incerc  sa ma alimentez   sanatos  ( in conditiile in care   sunt nevoita sa gatesc in stil  romanesc ) , sa am un stil de   viata echilibrat , numai ca  nu reusesc totdeauna . Mi-am  propus sa aduc  zilnic pe masa mea salatele proaspete  si sa reduc cantitatea de cafea pe care o consum cu regularitate . Asa ca  in aceasta dimineata  am combinat minunăția de sfecla rosie   cu mărul si le-am adaugat un verde crud  incarcat de vitamina  C  a   patrunjelului . Nu stiu daca a mai încercat  cineva acesta combinatie , dar credeti-ma ca este foarte buna . Am folosit o sfecla de mărime potrivita  si 2 mere iar dressingul l-am  obtinut  din zeama de lamaie , cateva picaturi de ulei de masline , sare si piper . Toate bune si  sănătoase  , însa la  cana de cafea de la micul-dejun imposibil de renuntat ! Daca  stiti vreo metoda eficienta , va raman recunoscatoare !