Gradinarit

miercuri, 6 ianuarie 2016

Rămas bun, 2015! Bun venit 2016!

       Cu toate ca au trecut cateva zile de la venirea  noului an, astazi fac bilantul a ceea ce a fost 2015 si imi stabilesc planuri pentru 2016.
        Anul trecut a  fost un an bun, un an in care au avut  trecut prin multe momente frumoase, dar si unele extrem de emotionante, un an in care s-au luat decizii majore, fiica mea s-a mutat in capitala, pentru continuarea studiilor. Am cunoscut direct oameni noi,  cu altii doar m-am intersectat in acest am, am trecut prin momente neplacute provocate de deciziile unora, dar am avut ocazia să primesc si aprecierile unor oameni care îmi  cunosc  cu adevarat potentialul si puterea de muncă. Mi-am dat seama ca trebuie sa le fiu recunoascatoare si unor si altora- primilor ca datorita deciziilor lor, am fost pusa in fata unor noi provocari care mi-au adus multe multumiri, celorlalti pentru că mi-au dovedit onestitatea, obiectivitatea şi aprecierea lor.
     Am  avut ocazia să descopăr prieteni şi prin intermediul internetului- prieteni virtuali de la  care am avut ce învăţa şi cărora le sunt recunoscătoare. Trebuie sa spun mulţumesc d-nei  Ela - stilorganizat- de la care am aflat puterea generozitaţii- stolonii de capsuni primiti de la d-nei s-au înmulţit şi acopera o parceluţa în gradinuţa mea, lui Vasile Rosciuc, un domn extraordinar, - Gradinarit anotimp cu anotimp -de la care am învatat cum să-mi îngrijesc vita-de-vie şi multe semnificaţii ale unor tradiţii, lui Carmen, simplitaly, pentru ideea  planului alimentar si  a energiei pozitive pe care le-am regasit delectandu-ma cu blogul ei si Irinei, dulcecasa, pentru ca citind blogul ei, m-am facut sa revizuiesc relatia mea cu divinitatea si sa stabilesc un cuvant care sa ma defineasca in 2016.
     Asadar anul 2016 sta sub semnul INNOIRII sub toate formele. Mi-am propus sa reevaluez relatia
eu-eu , eu- Dumnezeu, eu- altii.
       Acestea sunt directiile pentru 2016:
- sa am mai multa grija de mine decat in anul anterior.
- sa apreciez mai mult tot ceea ce ma inconjoara- tot ce se intampla in jurul meu are o semnificatie, asa ca voi cauta pozitivul in tot.
-sa petrec timp de calitate langa cei pe care ii iubesc.
- sa-i comemorez pe cei dragi care nu mai sunt langa mine.
- sa acord mai multa atentie sanatatii mele.
- sa stabilesc un program sablon  zilnic.
-sa pregatesc  in  micul meu apartament Coltul lunii din materiale reciclabile.
- sa citesc, sa crosetez/ tricotez, sa gradinaresc mai mult decat anul trecut.
-sa rad mai mult, sa gandesc pozitiv, sa  fiu mai comunicativa.
-sa-mi caut un job temporar in perioada estivala. Ma bucur vara de un concediu prelungit si as putea astfel sa rotunjesc veniturile familiei.

Bun venit, 2016!