Gradinarit

sâmbătă, 6 februarie 2016

Pagina de jurnal- 07. feb. 2016

      Mi-a plăcut enorm ideea jurnalului descoperită pe blogul  dulcecasă al Irinei. Mi-am dat seama că poţi retrăi la un moment dat un moment banal din trecu, dar care să te încarce de emoţie. Trebie să amintesc că  cea care a adus jurnalul în blogosferă este Corcoduşa.



 PENTRU ASTAZI...   duminică, 07 februarie 2016





Image result for desene cu gospodine
 ♥  AFARĂ...
    Este un soare puternic care  dă strălucire cristaleror de brumă. Totul pare cristal. Vremea pare mai mult de sfârşit de octombrie. Se anunţă o zi călduţă de iarnă.

 MĂ GÂNDESC...
    La iernile din copilăria mea când nămeţi de zăpadă acopereau pământul.  Mi-e tare dor de acele timpuri.

 SUNT RECUNOSCATOARE...
   Pentru momentul extraordinar oferit de mâţuca mea la trezire. A venit şi şi-a aratat afecţiunea, ea care e o independenta şi nu acceptă să fie sufocată.

 DIN BUCATARIE...
   Se revarsă miros de cafea . Mai târziu voi găti o ciorbiţă de pui şi ciuperci umplute. De mult timp nu am facut ciupercuţe. Azi e rândul lor.

 CE MAI MESTERESC/CREEZ...
Lucrez un cardigan. Am terminat partea din spate şi de luni voi continua cu parţile din faţă.

 CITESC...
 ,,Sacru şi profan,, de Mircea Eliade. Eliade este scriitorul român preferat de mine. Descoperi noi dimensiuni ale existenţei citindu-l, noi semnificaţii ale unor ritualuri şi rituri. 

 IMI DORESC...
    Să învăţsă-mi gestionez mai bine timpul.

 PRIN CASA...
    Trebuie să fac ordine pe birouri. Este un haos ,,organizat,,.

 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...



 IMI PLACE...
   că am  5 zile de vacanţă.


 IERI...
  M-am gospodărit prin casa în prima parte a zilei. După-amiază am lucrat de acasă. 


♥ O FOTOGRAFIE...