Gradinarit

sâmbătă, 13 februarie 2016

Pagina de jurnal- 13. 02. 2016

 PENTRU ASTAZI...   duminică, 13 februarie 2016
Jurnalul a fost adus în blogosferă de Corcoduşa.


Image result for desene cu gospodine
 ♥  AFARĂ...
   Este înnorat şi mult noroi după ploile de zilele trecute. O vreme gri care mă sleieşte de energie. Am permanent impresia ca se va însera curând.

 MĂ GÂNDESC...
   Să termin proiectele de lecţie până la ora 19.
    
 SUNT RECUNOSCATOARE...
   Pentru timpul liber din această zi. De multe săptămîni nu am avut o sâmbătă liberă.

 DIN BUCATARIE...
    Se răspândeşte miros de friptură. Am pregătit legume la cuptor şi o budincă de orez. Se simte şi aromă dulce de scorţişoară.
   
 CE MAI MEŞTERESC/CREEZ...
Lucrez  tot  la  cardigan. Am început o parte din faţă, dar mă mişc cu viteza unui melc.

 CITESC...
 ,,Sacru şi profan" de Mircea Eliade în continuare. Nici aici mari progrese.

 IMI DORESC...
    O vacanţăăăă  adevărată!

 PRIN CASA...
   Urmează  să fac ordine în sufragerie.
  

 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
Image result for citate celebre horatiu malaele