Gradinarit

sâmbătă, 20 februarie 2016

Pagină de jurnal

 PENTRU ASTAZI...   duminică, 19  februarie 2016




Image result for desene cu gospodine
 ♥  AFARĂ...
   Nu este frig, dar este o vreme închisă. Am  nădejde că se va mai lumina un pic la prânz.

 MĂ GÂNDESC...
    Să repic răsadurile pentru solar. Trebuie puse în pahăruţe, deja au crescut  mari firele de roşii. Ardeii sunt numai  buni de repicat. 

 SUNT RECUNOSCATOARE...
   Pentru puţinul timp liber de sâmbăta dimineaţa pentru a scrie în acest jurnal.

 DIN BUCATARIE.
Miros de tocăniţă şi de pătrunjel proaspăt tocat. Ador pătrunjelul şi-l folosesc foarte des. 

 CE MAI MESTERESC/CREEZ...
Acelaşi cardigan. Acelaşi stadiu. Poate în acestă săptămână reuşesc să mai meşteresc ceva.
 CITESC...
 ,,Sacru şi profan,, de Mircea Eliade. Nici aici progrese.

 IMI DORESC...
    O  zi în care să hoinăresc fără o tintă.O zi de plimbare relaxantă.

 PRIN CASA...
   Se aud bubuituri straşnice de la vecini. În altă ordine de idei,trebuie să fac ordine  în bucătărie. 

 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...

"Nu am ști cât de frumos e cerul dacă nu ar avea nori pe el." Marin Preda


 IMI PLACE...
   că se apropie primăvara...


IERI
O zi  încărcată: inspecţie, stres, agitaţie... A trecut!


♥ O FOTOGRAFIE...

Image result for cească de cafea


Licoarea căreia nu-i pot rezista.