Gradinarit

vineri, 4 martie 2016

Pagină de jurnal- 05 martie 2016

 PENTRU ASTAZI...   sâmbătă, 05 martie 2016




Image result for desene cu gospodine
 ♥  AFARĂ...
   Se anunţă o zi frumoasă de primăvară. E puţină ceaţă, dar îmi doresc ca la pânz să fie călduroasă. Azi mi-am propus să lucrez în grădină.

 MĂ GÂNDESC...
    mă gândesc azi în mod deosebit la cei pe care îi iubesc,  care au plecat în lumea îngerilor,  cărora le port o vie amintire şi le mulţunesc pentru că mi-au dat viaţă şi au avut grijă să devin un om responsabil.

 SUNT RECUNOSCATOARE...
  pentru că sunt sănătoasă şi iî mulţumesc Domnului pentru că îmi ocroteşte familia.

 DIN BUCATARIE.
la ora aceasta doar aromă de cafea. Mai târziu  vreau să gătesc o tocăniţă cu carne  de porc şi legume şi o prăjitură cu blat cu nucă şi cremă de ciocolată. 

 CE MAI MESTERESC/CREEZ...
cardiganul început cu ceva vreme în urmă, cu ceva progrese însă. Am terminat o parte din faţă.
 CITESC... 
 Săptămâna aceasta nici măcar un rând citit.

 IMI DORESC...
    Să am parte mereu de activitate intensă ca în ultimele luni. Îmi dau seama că aşa te menţi foarte bine în formă.

 PRIN CASA...
  parfum de flori de primăvară. Mirosul freziilor îmi dă o stare de bună dispoziţie.
 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
Image result for citate religioase


 IMI PLACE...
   că reuşesc să mă organizez mult mai bine în tot ceea ce fac şi că mă simt în fiecare zi mai împlinită.


 O zi cu rezultate neaşteptate ale unor copii dragi.


♥ O FOTOGRAFIE...
voi reveni cu fotografii ale grădinuţei.