Gradinarit

sâmbătă, 28 mai 2016

Îmbunataţirea unor calitaţi pentru a fi mulţumit cu sine.

       La împlinirea a 40 de mi-am propus să încerc să-mi schimb stilul de viaţă. Am înţeles că urmează o nouă etapă în viaţa mea aşa că am făcut eforturi să mă redescopăr. Cred că am reuşit într-o oarecare măsură, însă trebuie să mai în vedere unele aspecte.
   
      Ce am făcut bine?
- am descoperit că la 40 de ani poţi să  înveţi cu aceeaşi uşurinţă dacă memoria este antrenată;
-am învăţat să nu fac cheltuieli haotice;
- să acord o mai mare atenţie şi să mă bucur de lucruri neînsemnate;
-să fiu critică în mod obiectiv cu mine însămi, fără să mă subestimez;
 
     Ce am neglijat?

- investigaţiile medicale;
- timpul de odihnă;
- plimbările şi micile  plăceri.
  Asupra acestor aspecte voi reveni pe parcursul concediului când timpul liber va fi suficient.

      Ce trebuie îmbunătăţit?
- formarea unor obiceiuri, uneori  unele lucruri  repetate devin ritualuri şi vor fi uşor de făcut.
- respectarea unor planuri stabilite,  ceea ce este stabilit să fie realizat în timpul propus.
- gestionarea mai bine a stresului, gasirea  surselor  şi eliminarea  acestora.
-  citirea unor cărţi de dezvoltare personală.