Gradinarit

vineri, 28 octombrie 2016

Pagină de jurnal 29 oct 2016

 PENTRU ASTAZI...   duminică, 19  februarie 2016





Image result for desene cu gospodine
 ♥  AFARĂ...
   E o lumină crepuscularăşi cerul are ai multe nuanţe de albastru- roşiatic

 MĂ GÂNDESC...
    Să fac o surpriză unui copil a cărui familie nu are o situaţie financiară mulţumitoare şi să-i ofer de ziua lui nişte cărţi. Am mici planuri şi pentru Crăciun.

 SUNT RECUNOSCATOARE...
   Sunt recunoscătoare divinităţii pentru stare bună  de sănătate pe care o am.

 DIN BUCATARIE.
După mirosul plăcut de ceai de fructe de pădure, vreau să miroasă toată bucătaria a brioşe cu nuci si ciocolată  şi miros de gutui coapte. Miros de toamnă!

 CE MAI MESTERESC/CREEZ...
Acelaşi cardigan. Acelaşi stadiu. Poate în acestă săptămână reuşesc să mai meşteresc ceva.
 CITESC...
 ,,Nostalgia"  de Mircea Cărterescu

 IMI DORESC...
    un ajutor în gospodărie...

 PRIN CASA...
    Oreo, mâţuca familiei, se agită. E pisică independentă care îţî oferă afecţiune când vrea ea, însă după operaţia de sterilizare parcă se ,,umanizează"

 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...
     ,,Fericirea nu e gata făcută,  vine din faptele tale".  Dalai Lama

 IMI PLACE...
  că se anunţă  o zi însorită. Cănd soarele îmi bate în ferestre dimineaţa, mă umple de energie pozitivă.


IERI
Image result for cească de cafeaAm avut o după-amiază petrecută acasa şi lenevind. De ceva timp nu se mai întâmplase.