Gradinarit

vineri, 28 octombrie 2016

Plan alimentar 31. oct - 05. nov

     Mi-am pregătit o listă de cumpărături, în speţă alimente, pentru săptămăna viitoare, Am avut în vedere tot ce este necesar pentru pregătirea mesei pentru două persoane adulte şi o mâţă...adultă şi ea. M-am gândit că astfel nu vom mai intra prea des în magazine şi nu vom mai cheltui haotic. Soţul meu a fost  cel care s-a ocupat de aprovizionare şi a depăşit un picuţ lista. Bugetul alocat acestei aprovizionări a fost şi el uşor depăşit, dar voi face o comparaţie cu săptămânile anterioare şi mă voi convinge dacă este mai sa procedăm astfel.

      Pentru săptămâna următoare, voi găti:

Mic dejun: mezel, ouă, brânză, caşcaval, măsline, legume, lapte, iaurt,
Ciorbă  de legume
Fel principal: varză cu afumătură
                       tocană de praz cu carne de porc şi măsline.
Pachet serviciu (2 pers): sandvişuri cu mezel, cascaval, legume.
Băuturi: compot de gutui, ceai, cafea 
 Gustări: plăcintă de praz
Fructe: banane, mere, nuci, gutui.

   Pentru luna noiembrie, mi-am propus să cheltuim pe alimente o anumită sumă care ar fi mai mică decăt cea de luna aceasta.Voi vedea dacă voi reuşi.Acum am gătit mai mult decât a fost necesar si risipit mâncare. Voi vedea!