Gradinarit

duminică, 22 ianuarie 2017

Pagină de jurnal 22.01.20017

PENTRU ASTAZI...   duminică, 22.01.2017





Image result for desene cu gospodine
 ♥  AFARĂ...
 Un ger puternic cum nu-mi amintesc să mai fi fost până în acest an. Dimineaţă începuse să fulguie. Întreaga zare este  albă, iar pe marginea drumurilor sunt munţi de zăpadă: pe alocuri depăşesc 2 metri.
   

 MĂ GÂNDESC...
    că am început încă un an şi deja ne apropiem de sfârşitul primei luni. Timpul nu are răbdare. 

 SUNT RECUNOSCATOARE...
 pentru căldura degajată de sobă şi liniştea din casă. Gerul de afară nu are nicio putere în faţa butucilor ce trosnesc în  bătaia flăcărilor. 
 DIN BUCATARIE.
Miroase a sarmale.Acum vreau sa fierb puţin vin. Casa se va umple de miros de cuişoare,

 CE MAI MESTERESC/CREEZ...tricotez-croşetez articole de sezon-cipici, căciuli, mănuşi. În această săptămană chiar am meşterit foarte mult o căciulă pentru mine, o căciulă  şi cipici pentru bebe, dar si pentru o domnişorică.



 CITESC... bloguri 

 IMI DORESC...să plec la primăvară într-o vacanţă.
    
 PRIN CASA... ordine, linişte şi verdeţa florilor de apartament care îmi aminteşte de zilele calde de primăvară.

 UN CITAT PREFERAT PENTRU AZI...

Într-o familie, doar necazurile, încercările dau măsură înţelegerii, a coeziunii sufleteşti, a dragostei. Părintele Iustin Pârvu


 IMI PLACE... că următoarele 2 zile sunt libere şi mă pot delecta tricotând.
 Mi-am propus să tricotez o pereche de mănuşi asortate cu căciula... poate şi un şal.


 O ZI ...şi  cu un pus financiar.


♥ O FOTOGRAFIE...
  Această fotografie reflectă acest anotimp, dragostea mea pentru pisici şi pasiunea pentru tricotat.

Image result for iarna











Să aveţi o săptămână  minunată!