Gradinarit

sâmbătă, 18 februarie 2017

Plan alimentar 18-23 februarie 2017

      Cu toate că locuiesc în mediul rural şi am o mică grădinuţă, anul trecut nu am avut o recoltă mulţumitoare care să îmi permită conservarea unei cantităţi de legume care să-mi ajungă până la următoarea cultură. La acest moment mai am în congelator vinete, roşii, ardei, păstăi galbene de fasole. Rădăcinoasele şi cartofii s-au terminat, alte legume precum sfecla roşie, broccoli, gulii, varză nu am avut în grădină  anul trecut.
      În această primăvară, programul este mai lejer şi îmi dresc să mă ocup îndeaproape de grădinuţă şi cu siguranţă roadele vor fi mai multe şi mai diversificate.
      Pentru această săptămână, organizarea meselor arată astfel:


Ziua
Mic  dejun
Masa principală
 Pachet
  Gustări
 Băuturi
Sâmbătă
brânză, omletă cu legume şi slăninuţă
ciorbă de pasăre,
spanac  cu 
piept de pui

migdale
mere
minole

ceai  de mentă
limonada
compot
Duminică
brânză dulce măsline, pastramă pui
( făcută în casa)
ciorbă de pasăre,
spanac  cu 
piept de pui

biscuiţi de ovăz
migdale
nuci
portocale
ceai
ghimbir
limonada
compot de piersici
Luni
iaurt+ fulgi de ovăz, pastramă pui
ciorbă de pasăre, tochitură cu mămăligă
somn cu legume, ţelină,morcov
mazăre.
migdale
nuci
mere
minole
ceai de teci de fasole
compot de piersici
Marţi
omletă cu legume

ciorbă de pasăre, tochitură cu mămăligă
somn cu legume, ţelină,morcov
mazăre.
migdale
nuci
mere
minole
ceai de teci de fasole
compot de vişine
Miercuri
iaurt+ fulgi de ovăz, suncă
ciorbă de pasăre,
piure cu chifteluţe marinate
pulpe la cuptor cu orez
migdale
nuci
mere
covrigei
ceai
ghimbir,
mentă
limonada
Joi
iaurt cu fulgi de porumb, carne la cuptor
mâcare de linte verde cu pulpe
pulpe la cuptor cu orez
nuci
mere
minole
ceai
ghimbir
limonada
compot de vişine
Vineri
smântână
legume
carne
mâcare de linte verde cu pulpe
salată cu piept de pui
nuci
mere
minole
ceai
ghimbir
limonada
compot de vişine


Miercuri şi vineri- salată de legume cu soia pentru mine, orez, compot, gem. 
  Vă doresc o săptămână frumoasă!