Lecturi

joi, 10 august 2023

        Mitingul aviatic- un spectacol altfel

    Sâmbătă, 5 august, a avut loc spectacolul Black Sea Air Show la baza militară Mihail Kogălniceanu. Contrar scuzelor căutate pentru a nu merge în calitate de spectator la astfel de spectacole, am avut parte de o zi petrecută în aer liber destul de interesantă. Teama mea era generată de temperaturile ridicate care se anunțau, în jur de 30 grade Celsius și timpul îndelungat de desfășurare, aproape 6h. Nu era ceea ce îmi doream!  Însă plecând mai devreme de acasă, cu cca o oră înainte de începerea programului, am reușit să  nu întâmpinăm dificultățile unui eveniment de amploare: nu am stat blocați în trafic, din cauza ambuteiajelor, și cel mai important  fapt- am găsit loc sub pavilioanele pregătite pentru public, astfel că am fost protejată de razele toride ale soarelui de început de august. 

    Spectacolul  nu a fost, neapărat, pe măsura așteptărilor, însă animația din jur, posibilitatea de a fi martor și la altceva decât rutina zilnică au adus plusul de moment. Trebuie să recunosc că unii piloți au dat dovadă de măiestrie, realizând niște mișcări în zbor care te făceau să te cutremuri: coborâri în picaj, zbor la  joasă înălțime, ridicări bruște sau demonstrații de măiestrie în formație.

    Faptul că am putut condimenta acest timp și cu lectură a fost un alt plus, pentru că în pauzele dintre demonstrații, mi-am ocupat timpul cu al doilea volum din opera lui Irving Stone, Agonie și extaz.

        În unele existențe  niște lucruri se întâmplă târziu, poate prea târziu, dar cred că atunci este momentul lor. Așa și în cazul meu, cu aceste experiențe. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu