Lecturi

   Despre  lecții învățate...

6.33 dimineață.  6  iulie 2024.   

    A trecut și examenul de bacalaureat și s-a încheiat și procesul de evaluare a lucrărilor. Au fost zile solicitante, obositoare, dar cu experiențe. Am întâlnit  sau reîntâlnit oameni cu care am interacționat cândva sau oameni alături de care am lucrat și care, din stimă de sine mult prea înaltă, au uitat acest lucru. E și asta o lecție învățată!

    Am reînvățat că bunătatea manifestată brusc nu este chiar o trăsătură ce trebuie apreciată. Am reînvățat că   oamenii trebuie tratați, așa cum te tratează, că oricât de bun și deschis ai fi, nu poți  aduce o schimbare.  Am învățat că trebuie să îmi ascult inconștientul și să dau curs primului impuls, primului gând.

    Am învățat, de asemenea, că un om ajuns într-o poziție ierarhică poate fi deschis spre colaborare și dialog, că poate să dea dovadă de transparență. Asta înseamnă schimbare de mentalitate și urmarea unei direcții bune. 

    Sunt bucuroasă de tot ce am experimentat. Urmează de marți să lucrez intr-o echipă restrânsă. Voi vedea cum va fi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu