Lecturi

sâmbătă, 6 aprilie 2024

 Grădina în prima decadă a lui aprilie

Pentru că am decis să devină  această pagină un jurnal virtual, iată că voi consemna tot ce simt că mă definește, tot  înseamnă  în esență „eu”.  Nu pot să nu vorbesc și despre necesatitea cultivării unei grădini, tot dacă o am. Imi aduce produse necesare traiului și îmi bucură imina când văd frumusetea și gingășia florilor sau rodul legumelor. 

    După ce în februarie și martie am plantat ceapa, usturoiul , cartofii și am semănat rădăcinoase, păstârnac, morcovi, pătrunjel pentru rădăcină, în solar ridichi  și roșii, de ieri, am început plantarea legumelor în solar, atât cât este necesar pentru mica mea familie. In anii trecuți îmi produceam răsadul, de aceasta data l-am achiziționat de la o fermă de profil.

        Ce plantez în acest an:

🌺43 fire roșii timpurii Primadona

🌺30 fire roșii târzii Ismir

🌺35 fire  ardei capia Kornelia 

🌺30 fire gogoșar Kabala

🌺20 fire ardei gras Barbie

🌺6 fire ciușcă/ ardei iute

🌺7 fire vinete.

Am achizitionat și câteva plicuri cu seminte de flori, pe care urmează să le plantez în această săptămână, dacă timpul îmi va permite fiiind o săptămână foarte solicitantă la serviciu+  niște cursuri de perfectionare. M-am angajat în două programe, relativ solicitante.  Revin cu noi detalii curând. 🌷🌺🌻


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu