Lecturi

joi, 25 aprilie 2024

Vineri, 26.aprilie 2024.


    Incepe vacanța! Da, vin sărbătorile pascale și avantajul de a lucra în învățământ este acela de a avea zile libere în preajma marilor sărbători religioase. Vremea ne joacă feste, e înnorat și ploaie, însă ieri am profitat de câteva ore însorite și, cum aveam program de educație non-formală, am ieșit pe terenul de sport pentru puțină miscare. Tinuta mea, așa cum se vede din poză,  nu este adecvată acestui tip de activitate, dar m-am bucurat de un joc din copilăria mea. Si da, lăsând deoparte snobismul, poți să te alături copiilor și să te joci alături de ei. Recunoasc că de la ei îmi iau o parte din energie și așa reușesc să depășesc unele momente delicate. Stiam că pot fi foarte activă, chiar dacă am 50 de ani, însă ziua de ieri mi-a întărit convingerea că vârsta este doar un număr și impoartant, de fapt, este cum te simți, iar eu un mijlocul lor m-am simțit fantastic.(Nu pot spune tânără, chiar as fi snoabă😏,  dar că am avut parte de  bună-dispoziție și antren, da, aș putea afirma.)
    Ca un preamnul al vacanței, am primit  dis-de-dimineață poze de la o echipă minunată( prof-elev) plecată la un concurs național, eleva este din clasa la care sunt diriginte.  Imi place muntele, iar zona 
în care ajung este deoasebită, depresiunea Hațegului. 
    Mă gândesc să încep să scriu articole pe acest blog, cu temele mele de interes(spre exemplu, prezentarea unor zone vizitate), dar să păstrez și formatul jurnalului. Când revin asupra unor postări anterioare, „revăd” acele momente trăite cu mult mai mare acuratețe, decât păstrate doar în memorie. 
       Fac apel către cititorii acestei pagini, să lase un comment, dacă le-am stârnit un pic de interez. Voi reveni!😄



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu