Lecturi

Joi, 20 iunie. Dimineață, ora 7.30 a.m.Azi am o zi  mai puțin solicitantă. Poate îmi rezerv mai mult timp pentru mine. Vine în curând concediul.Maii am câteva săptămâni pănă atunci. Urmează câteva zile solicitante, când  luciditatea și atenția trebuie să fie la cote maxime în cazul evaluarii lucrărilor naționale, deoarece chiar și un punctaj nesemnificativ poate face diferența rezultatului final. Consider că este nedrept ca pe parcursul anilor de studiu să se accepte rotunjirea notei. Cinstit ar fi să fie declarat promovat la o disciplină elevul care obține media 5.00, fără nicio rotunjire. La un examen național, o notă de 4.90 înseamnă nepromovarea probei, iar de-a lungul anilor de școală media 4.50 este echivalentul  lui 5.00.

    Nu am făcut încă planul de vacanță, dar nu cred că voi călători foarte mult. Am învățat că planul nu funcționează, în cazul meu, deseori a existat o răsturnare de situație, așa că las lucrurile să decurgă de la sine. Dacă apar niște oportunități, le voi da curs. 

    Anul anterior în concediu am citit foarte mult. Sper să reușesc să fac acest lucru și de această dată. Sper să dezvolt niște relații profesionale cu colegi din alte regiuni. Ieri am avut o conversație virtuală cu un profesor foarte dedicat meseriei din Rep. Moldova. Descopăr aici niște oameni care fac din profesia lor un act de credință și nu am cum să nu apreciez implicarea lor totală. Sunt  oameni-resursă. 

    Gândurile așternute aici, soarele strălucitor de dimineață, armonia ciripitului păsărelelor, îmi dau o energie bună și încrederea că va fi o zi  productivă. Voi vedea la finalul ei! 

P.S. Voi data articolele publicate. În funcție de fusul orar, blogul indică o altă dată și o altă oră. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu