Lecturi

 


Detalii. Grădina în luna mai.  

    Florile trandafirului de Damasc au devenit o savuroasă dulceață și un sirop răcoritor. Le recoltez de aproximativ 5 zile și încă mai sunt boboci de înflorit. Azi întreaga bucătărie avea aromă de trandafir. Un alt trandafir care înflorește mai tîrziu în comparație cu ceilalți prezentați la sfârșitul lunii aprilie. 


Are  culoare deosebită. Este mai pretențios decât ceilați arbuști.

 Planta cu flori roz a răsărit spontan. Cu ani în urmă am cumpărat un plic cu plante pentru bordură. Nu știu denumirea ei, dar floarea de culoare portocaliu este mai des întâlnită. Incerc să recoltez semințe și poate anul viitor mă voi avea de mai multe plante.                              




Lonicera are un parfum care te îmbată. Am lucrat în această seară în grădină până mai târziu și m-am bucurat de această plantă. Din păcate, terenul unde am grădina este la distanță de locuința mea și nu ajung chiar zilnic pentru a mă bucura de parfumul divin. 


Plantele din solar sunt în plină dezvoltare.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu