Lecturi


       Astăzi  după-amiază, am participat la un curs de formare. Tema cursului au reprezentat-o  aplicațiile digitale cu ajutorul cărora poți face procesul de predare mai atractiv, mai interactic și mai apropiat de preocupările elevilor. E clar că digitalizarea va fi mult mai prezentă în viețile noastre, iar noi trebuie să ne adaptăm noii realități. M-am bucurat când am descoperit printre aplicațiile prezentate unele deja cunoscute de mine și folosite la clasă. Altele necunoscute până azi mi-au stârnit interesul. In această vară voi avea de explorat acest domeniu. Si imi doresc să reușesc să realizez benzi desenate cu care să-mi atrag elevii spre literatură. Este  o așa mare lipsă de interes pentru lectură. Se citește,  însă prea puțin și în general literatură comercială, ușoară, cu fraze scurte, stil colocvial. Prezentarea grafică a operelor literare, e posibil să îi atragă.

     Atmosfera de  la curs a fost destinsă, poate prea destinsă, cu prea multă gălăgie, dar asta e. Eu nu pot trata cu superficialitate ceea ce mă interesează  și am făcut tot posibilul, în ciuda unor bruiaje, să notez tot ce m-a interesat Nu poate fi totul perfect. Aștept și sesiunea on-line. Atunci va fi cu mai multă liniște.

    Ce este bine pentru mine?  Am reușit să mai  accesez câteva  aplicații , așa cum dovedește una dintre fotografii. Nu știu să creez un site, dar tare mult mi-ar plăcea să știu. Mi-aș încarca acolo modele de lecții. Poate, poate reușesc să învăț și asta cât mai curând!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu