Lecturi






Luni, 22 iulie, 7.37, a.m. 

  Pentru că sunt în concendiu, azi, într-o zi de luni îmi permit să acord timp acestui jurnal, chiar la o oră foarte matinală. În general, acesta este timpul când sunt în drum spre serviciu. 

   Si pentru că este liniște, la o cană de cafea m-am delectat cu câteva articole citite despre designul de interior suedez. Imaginea atașată reflectă ceea ce îmi doresc în viitor: o locuință aerisită, deschidere spre natură, liniște și cărți. Ceea ce lipsește imaginii, este prezența pisicilor.🐈

    În ciuda faptului că m-am mutat de foarte mulți ani, nu reușesc să mă simt ,,acasă”. Mi se pare că ceea  ce este în jurul meu, nu rezonează cu mine. De aceea, mă gândesc la o schimbare. Sunt o iubitoare a muntelui, a naturii și mi-ar plăcea să găsesc un loc într-o astfel de zonă în care să locuiesc.  Din  acest motiv, am început să prospectez anumite zone. Sper să reușesc să-mi împlinesc acest vis. 


    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu