Lecturi

vineri, 19 aprilie 2024

 Luna aprilie


    


Da, luna aprilie e una dintre lunile anului care îmi aduce o stare de bine, pentru că natura devine multicoloră. Anul acesta a fost/este o lună foarte încărcată și foarte solicitantă și din punct de vedere profesional. Implicarea în diverse activități în timpul weekendului pentru serviciu, care dealtfel  nu sunt obligatorii, dar ți se cer, plus activitățile gospodărești, aduc în sine o oarecare epuizare. Mai este o săptămână până la un miniconcediu, așa că mă impulsionez și caut resurse de reenergizare în micul meu univers. 

    Astăzi, după două zile răcoroase, mă bucur de aerul curat, de ciripitul păsărelor care si-au găsit locul întru-un copăcel apropiat locuinței mele, de cântecul matinal al pupezei și de liniște. Nu se aude nimic altceva! Nu zgomot de masini, nu voci ale colocatarilor, doar natura și păsărele. Și ce bucurie...!

    Ce îmi place la această lună?  Culoarea pe care o îmbracă grădina. Chiar dacă e muuuuult verde, pentru că timpul și  starea nu mi-au permis să mă ocup foarte mult de ea,  florile m-au încântat cu gingășia lor. Tare mi-aș dori  să-mi încânte privirea mai mult timp, însă tot ce e frumos, e efemer. 


     Cana cu cafea, liniștea matinală de sâmbătă, minutele petrecute pe această pagină, fac parte din micile plăceri nevinovate care mă revitalizează... 

     In aproximativ 5 minute trebuie să încep lucrul în casă, pentru a putea  la ora 9.00 să fiu prezentă la un curs, care se desfășoară timp de 8 ore. E solicitant, însă are și un punct forte...se desfășoară online. Am conștientizat că  se poate învăța și în acest sistem, dacă esti interesat și motivat, și ai posibiliatea să interacționezi cu oameni aflați la mari distanțe. 

      Timpul alocat pentru bucuria dimineții a expirat. Voi reveni!😏

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu